Bornprettystore Water Decals + VIDEO tutorial

štvrtok, apríla 21, 2016

 Ahojte!
Z Bornprettystore.com si rada objednávam tzv. 'mačku vo vreci', kedy mi za určitú sumu v balíčku pošlú náhodné veci z nail art oblasti, z kozmetiky alebo bižutérie. Už som si tak objednala viac krát hlavne Nail art veci, skúsila som aj kozmetický balíček aj bižutériu a tentoraz som zvolila balíček 5tich vodolepiek a práve jedny z nich vám teraz ukážem. 
Tieto celoplošné vodolepky majú zaujímavý vzor podobný ako je olejomaľba a na stránke som sa k nim dopátrala a nájdete ich teda tu. 
Hneď som mala v hlave prestavu, ako ich použijem.
Rozhodla som sa po dlhej dobe natočiť aj videotutoriál, keďže som mala dostatok času a aj priaznivé svetelné podmienky.
 Dajte mi vedieť  komentároch ako sa vám výsledné nechty aj video páčia :) 











You Might Also Like

8 komentárov

  1. Ježiš, to vyzerá úžasne! :O Vôbec som o tomto produkte nevedela a vyzerá tak dokonalo, zaujímavo! Nádherné nechty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak to video je bomba, to se mi moc líbilo. :) Nail art je nádherný, dobře jsi to společně zkombinovala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Video je super, veľmi chválim! Teším sa na ďalšie :) A samozrejme aj manikúra sa mi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť