Essence 31 Electriiiiiic + Fuzzy Velvet Nail Powder

pondelok, júna 12, 2017

Ahojte! 
Možno si pamätáte tento krásny modrý lak od Essence ešte z minuloročného článku, no tentoraz som sa rozhodla použiť ho s jednou zaujímavou vecičkou z bornprettystore. 
Ide o 'chlpatý' prášok, ktorý nasypete ešte na mokrý lak a vytvorí to naozaj zaujímavú manikúru :D 
Na stránke majú na výber z viacerých veľmi pekných farebných odtieňov  a ja som si vybrala práve ten Royal Blue, ktorý je identický k tomuto laku od Essence :) 
Prášku je v nádobke celkom dosť a pri sypaní bude padať všade, takže ak chcete vyskúšať takúto funny vecičku na oživenie manikúry, smelo do toho :D 
Ja som prášok nasypala iba na dva nechty, na zvyšené som pridala čierne hviezdičky.
Ako sa vám tieto nechty páčia? :) 
                                              Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

6 komentárov