Pineapple Nail Cuticle Oil

streda, júna 07, 2017


Ahojte! 
 V dnešnom článku mám pre vás tip na ďalší produkt zo stránky bornprettystore.
Ide o ovocný olejček na nechtovú kožičku s vôňou ananásu. 
Ak ste olejček zatiaľ nikdy nepoužili, tak to určite napravte, pretože to má viacero výhod. 
Olejček kožičku v okolí nechtov zmäkčuje a vyživuje.
 Zároveň podporuje rast zdravých nechtov. 
Olejček je vhodné použiť predovšetkým po skončení lakovaní manikúry, ale aj hocikedy na vyživenie nechtov - napr. pred spaním. 
Tento olejček má 2 ml a na stránke ho nájdete na tomto odkaze, kde máte na výber ešte z iných druhov, napr. mandľový, levanduľový, kokosový či broskyňový olej.
Ja som si vybrala olej s ananásovou vôňou a veľmi rada ho používam hlavne po lakovaní :) 


Minulé leto som si tiež objednala olejček, ten bol ale s Aloe Vera a tiež majú na stránke viacero vôní.


                                                   Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

5 komentárov

  1. This is so cute! Need to try it for sure.
    xx
    Courtney // https://courtneylivin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pineapple seems nice :) I didn't have one.
    I've been in the Czech Republic lately, welcome to check my newest post out - I will release it soon. It's quite close to your country :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great review, the aloe vera one seems interesting!
    http://sepatuholig.blogspot.com
    instagram.com/grace_njio

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som ani nevedela, že podporuje aj rast nechtov a že to má také pozitíva :) To si musím nejaký olejček zaobstarať :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť