Catrice 30 Keep Calm and Pink & Chameleon Flakies

piatok, júla 28, 2017

Ahojte! 
Na vyskúšanie tohto produktu som sa veľmi tešila. Ide totiž o ďalší z veľkých trendov v nail arte, tzv 'flakies' či šupinky, v konečnom dôsledku vyzerajú ako pigment.
Z bornprettystore som si vybrala z tejto ponuky piatu variantu s krásnymi odleskami od ružovej cez modrú až po fialovú. Avšak aj ostatné odtienie vyzerajú parádne a zaujímavo.
Bola som zvedavá na aplikáciu a celkový efekt a použila som tiež nový lak od Catrice z novej edície lakov, konkrétne odtieň 30 Keep Calm and Pink. 
Osvedčilo sa mi použiť lepidlo, ktoré som spomínala už v tomto príspevku pri aplikovaní unicorn prášku a aj tentoraz som 'šupinky' naniesla na zaschnuté lepidlo. 
Pomocou aplikátora som ich ďalej zapracovala a naniesla peeloff basecoat. 
Nakoniec som pridala ešte kamienky na ostatné nechty a celé to zalakovala topcoatom a výsledok sa mi neskutočne páčil.
Ako sa nechty páčia vám? :) 







                                                                             Bornprettystore.com 10% OFF CODE : SENX31

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Podobný prášek mám taky a myslela jsem, že to vytvoří jiný efekt, jen opravdu takové částečky...no musím ho co nejdřív zkusit :) Jinak tvůj design vypadá moc povedeně.

    OdpovedaťOdstrániť